فیلم Persepolis مرجان ساتراپی

فیلم Day for Night فرانسوا تروفو
فیلم Day for Night فرانسوا تروفو
بهمن 5, 1398
فیلم Apocalypse Now فرانسیس فورد کاپولا
فیلم Apocalypse Now فرانسیس فورد کاپولا
بهمن 5, 1398
نمایش همه

262,000 تومان595,000 تومان

پرسپولیس (Persepolis) فیلمی انیمیشنی به زبان فرانسه به کارگردانی مرجان ساتراپی ست. مرجان ساتراپی گرافیست و کارگردانی ایرانی ست که در فرانسه زندگی می کند. او پیش از ساختن فیلم Persepolis ابتدا رمانی تصویری (یا Comic Strip) با همین نام منتشر کرد. این رمان درواقع سرگذشت خود ساتراپی از کودکی تا جوانی در ایران است که مصادف بود با سال های منتهی به انقلاب و سپس جنگ و تحولات بعد از آن. ساتراپی رمان پرسپولیس را در دو جلد در سال های 2003 و 2004 منتشر کرد. او سپس در سال 2007 پرسپولیس را تبدیل به یک انیمیشن سیاه و سفید مخصوص بزرگسالان کرد.

اگرچه Persepolis زندگی نامه ی خودنوشت مرجان ساتراپی ست، اما در واقع می تواند داستان زندگی هر زن ایرانی یی متولد دهه ی 40 و 50 باشد. بر خلاف پیش-داوری یی که می توان راجع به یک فیلم زبان خارجی درباره ی ایران داشت، این فیلم به هیچ عنوان یک جانبه نیست و قصد آنچه که به آن لقب «سیاه نمایی» داده اند را ندارد. فیلم Persepolis سیاه سفید است، اما این فقط به خاطر اندوه و خاطرات تیره یی ست که از ایران در ذهن مرجان ساتراپی به جا مانده.

انیمیشن Persepolis در فستیوال های مختلفی شرکت کرده و مورد تحسین قرار گرفته که از مهم ترین آن ها می توان به شرکت در فستیوال کن و دریافت جایزه ی داوران (Prix du Jury)، و همچنین نامزدی بهترین انیمیشن بلند از آکادمی اسکار اشاره کرد.

شناسه محصول: نامعلوم دسته: برچسب:

طرح لباس فیلم Persepolis مرجان ساتراپی

طرح Persepolis برگرفته از تصویر جلد ترجمه ی ایتالیایی رمان تصویری Persepolis است. این تصویر به خوبی حس و حال مرجان ساتراپی را در کودکی، هنگامی که او را مجبور به پوشیدن حجابی می کردند که هیچ گونه معنایی برایش نداشت، نشان می دهد. این تصویر همچنین می تواند بیانگر دوگانگی یی بزرگ در زندگی اکثر زنان ایرانی باشد.

در پایین تصویر نام فیلم، در حالی که سعی شده تا جایی که امکان دارد شبیه به لوگوتایپ رسمی فیلم Persepolis باشد، و همچنین نام مرجان ساتراپی قرار داده شده.

 

جنس، سایز، رنگ، و مدل

طرح فیلم Persepolis قابل سفاش بر روی تیشرت آستین کوتاه، تیشرت آستین بلند، رکابی (تاپ)، و پولیور (دورس) می باشد. جزئیات کامل راجع به جنس و مدل لباس های سیناریوم را در صفحه ی انواع لباس های سیناریوم بخوانید.

 

انتخاب سایز

برای انتخاب سایز می بایست طبق توضیحات و جدول های سایزبندی صفحه ی سایزبندی لباس ها عمل کنید.

 

تذکر

پیشنهاد می کنیم حتمن صفحه ی «روش های چاپ لباس» در فروشگاه سیناریوم را جهت آگاهی راجع به نوع و کیفیت محصولی که خریداری می کنید بخوانید.

نوع لباس

رنگ

مشکی, سفید, سرمه ای, قرمز, زرد, ملانژ, نارنجی, سرخابی, صورتی, آبی, فیروزه ای, سبز, سبز سدری, سبز مغز پسته ای

سایز

S, M, L, XL, XXL, XXXL

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فیلم Persepolis مرجان ساتراپی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× سوال داری؟ بیا بچتیم!