Lars Von Trier

سریال Da Vinci's Demons
سریال Da Vinci’s Demons
بهمن 6, 1398
فیلم Amour میشائل هانکه
فیلم Amour میشائل هانکه
بهمن 6, 1398
نمایش همه

374,000 تومان595,000 تومان

لارس فون تریه (Lars Von Trier)، متولد 30 آوریل 1956، کارگردانی دانمارکی ست. او تا به حال 16 فیلم بلند کارگردانی کرده، که نویسنده ی فیلمنامه ی تقریبن همه ی آن ها نیز خودش بوده. بسیاری از فیلم های فون تریه در غالب سه گانه های مختلف قرار می گیرند. نظیر سه گانه ی اروپا، شامل عنصر جرم (The Element of Crime)، اپیدمی (Epidemic)، و اروپا (Europa)؛ سه گانه ی افسردگی، شامل ضد مسیح (Antichrist)، مالیخولیا (Melancholia)، و نیمفومانیاک (Nymphomaniac)؛ سه گانه ی موسوم به قلب رئوف (Golden Heart)، شامل شکستن امواج (Breaking the Waves)، ابله ها (The Idiots)، و رقصنده در تاریکی (Dancer in the Dark)؛ و سه گانه ی آمریکا: سرزمین فرصت ها، شامل داگویل (Dogville)، مندرلی (Manderlay)، و واسینگتن (Wasington).

لارس فون تریه در طول حرفه اش دست به نوآوری های تکنیکی در زمینه ی فیلمسازی زده و حتا برای مدتی جنبشی موسوم به دگما 95 (Dogme 95) در سینما راه انداخت. فیلم های او به مباحث مختلف فلسفی، اجتماعی، و سیاسی می پردازد. وی همچنین موضوعاتی نظیر رحم، فداکاری، و سلامت روانی را در فیلم هایش مطرح می کند.

بدون شک لارس فون تریه با انبوه آثار موفق و البته پر حاشیه اش یکی از مهم ترین و برجسته ترین فیلمسازان دوران ما ست، و به احتمال زیاد نامش در تاریح سینما جاودانه خواهد شد.

شناسه محصول: نامعلوم دسته: برچسب:

طرح لباس Lars Von Trier

طرح Lars Von Trier متأثر از یکی از پوستر های رسمی جدیدترین فیلم لارس فون تریه، یعنی خانه ای که جک ساخت (The House that Jack Built) است. در این پوستر عکس لارس فون تریه در حالی که دست و پایش در حالتی غیر عادی بسته شده است به کار رفته. در تیشرت Lars Von Trier نام لارس فون تریه را در بالای عکس او اضافه کرده ایم.

راجع به خانه ای که جک ساخت در وبلاگ سیناریوم بیشتر بخوانید.

 

جنس، سایز، رنگ، و مدل

طرح Lars Von Trier قابل سفاش بر روی تیشرت آستین کوتاه، تیشرت آستین بلند، رکابی (تاپ)، و پولیور (دورس) می باشد. جزئیات کامل راجع به جنس و مدل لباس های سیناریوم را در صفحه ی انواع لباس های سیناریوم بخوانید.

 

انتخاب سایز

برای انتخاب سایز می بایست طبق توضیحات و جدول های سایزبندی صفحه ی سایزبندی لباس ها عمل کنید.

 

تذکر

پیشنهاد می کنیم حتمن صفحه ی «روش های چاپ لباس» در فروشگاه سیناریوم را جهت آگاهی راجع به نوع و کیفیت محصولی که خریداری می کنید بخوانید.

نوع لباس

رنگ

سفید, ملانژ

سایز

S, M, L, XL, XXL, XXXL

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “Lars Von Trier”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× سوال داری؟ بیا بچتیم!