فیلم Pulp Fiction کوئنتین تارانتینو

فیلم Suicide Squad دیوید آیر
فیلم Suicide Squad دیوید آیر
دی 30, 1398
فیلم Regression آلخاندرو آمنابار
دی 30, 1398
نمایش همه

262,000 تومان595,000 تومان

پالپ فیکشن / داستن عامه پسند (Pulp Fiction) فیلمی ست در ژانر کمدی گانگستری به کارگردانی کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino)، کارگردان آمریکایی، در سال 1994. در این فیلم بازیگران مشهوری چون اوما ترمن (Uma Thurman)، جان تراولتا (John Travolta)، و غیره بازی می کنند. فیلمنامه ی Pulp Fiction را نیز خود تارانتینو نوشته. پالپ فیکشن از روایت خطی بهره نمی برد؛ در واقع در فیلم سه داستان مختلف اما دارای وجوه مشترک وجود دارد.

فیلم Pulp Fiction هم در گیشه بسیار موفق بوده و هم در جشنواره ها. مهم ترین جایزه یی که این فیلم برنده شده نخل طلایی کن است. اما همچنین فیلم نامه ی Pulp Fiction برنده ی جایزه ی بهترین فیلم نامه از 3 فستیوال بافتا، اسکار، و گولدن گلوب شده. به نظر می رسد منتقدین و مخاطبان بسیار تحت تاثیر هنجار شکنی Pulp Fiction در روایت یک فیلم عامه پسند، خودارجاعی به سینما، دیالوگ های زیرکانه و تصاویر به یادماندنی آن قرار گرفته باشند.

اگرچه Pulp Fiction یکی از محبوب ترین فیلم های تاریخ سینماست، اما منتقدانی هم دارد. حتا در زمان اکران این فیلم در جشنواره ی کن و برنده شدن جایزه ی نخل طلایی عده ی زیادی با عصبانیت این فیلم را هو می کردند. برخی بر این عقیده اند Pulp Fiction نه دارای ارزش هنری ست و نه اصلن سرگرم کننده است. برخی دیگر از سبُک یا بامزه نشان دادن خشونت در Pulp Fiction، در کنار دیگر آثار تارانتینو، گلایه مند هستند.

طرح لباس فیلم Pulp Fiction کوئنتین تارانتینو

در این طرح از صحنه ی رقص اوما ترمن و جان تراولتا در مسابقه ی رقص رستوران جک ربیت گرفته شده. این صحنه از به یاد ماندنی ترین صحنه های فیلم Pulp Fiction است. در پایین طرح لوگوتایپ رسمی فیلم و نام کارگردان به کار رفته است.

 

جنس، سایز، رنگ، و مدل

طرح فیلم Pulp Fiction قابل سفاش بر روی تیشرت آستین کوتاه، تیشرت آستین بلند، رکابی (تاپ)، و پولیور (دورس) می باشد. جزئیات کامل راجع به جنس و مدل لباس های سیناریوم را در صفحه ی انواع لباس های سیناریوم بخوانید.

 

انتخاب سایز

برای انتخاب سایز می بایست طبق توضیحات و جدول های سایزبندی صفحه ی سایزبندی لباس ها عمل کنید.

 

تذکر

پیشنهاد می کنیم حتمن صفحه ی «روش های چاپ لباس» در فروشگاه سیناریوم را جهت آگاهی راجع به نوع و کیفیت محصولی که خریداری می کنید بخوانید.

نوع لباس

رنگ

سفید, قرمز, زرد, ملانژ, نارنجی, سرخابی, صورتی, آبی, فیروزه ای, سبز, سبز سدری, سبز مغز پسته ای

سایز

S, M, L, XL, XXL, XXXL

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فیلم Pulp Fiction کوئنتین تارانتینو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

× سوال داری؟ بیا بچتیم!