فیلم Suicide Squad دیوید آیر

فیلم Broken Flowers جیم جارموش
دی 30, 1398
فیلم Pulp Fiction کوئنتین تارانتینو
دی 30, 1398
نمایش همه

262,000 تومان595,000 تومان

در طرح فیلم Suicide Squad دیوید آیر از تصویر هارلیکویین و جوکر با بازی مارگو رابی و جیرد لیتو استفاده شده. هارلیکویین و جوکر به عنوان یک زوج خرابکار برای خیلی ها می تواند الهام بخش باشد. نکته ی جالبی که می تواند دلیل موفقیت Suicide Squad در بردن جایزه ی بهترین گریم باشد احتمالن تمام جزئیات خرد و ریزی ست که در آرایش این کاراکتر ها به کار رفته و در این تصویر می توان بخشی از آن ها را دید.

در پایین طرح، از یکی از لوگوتایت های رنگارنگ Suicide Squad استفاده شده.

 

جنس، سایز، رنگ، و مدل

طرح فیلم Suicide Squad قابل سفاش بر روی تیشرت آستین کوتاه، تیشرت آستین بلند، رکابی (تاپ)، و پولیور (دورس) می باشد. جزئیات کامل راجع به جنس و مدل لباس های سیناریوم را در صفحه ی انواع لباس های سیناریوم بخوانید.

 

انتخاب سایز

برای انتخاب سایز می بایست طبق توضیحات و جدول های سایزبندی صفحه ی سایزبندی لباس ها عمل کنید.

 

تذکر

پیشنهاد می کنیم حتمن صفحه ی «روش های چاپ لباس» در فروشگاه سیناریوم را جهت آگاهی راجع به نوع و کیفیت محصولی که خریداری می کنید بخوانید.

فیلم Suicide Squad دیوید آیر

جوخه ی انتحار (Suicide Squad) فیلمی در ژانر ابرقهرمانی به کارگردانی دیوید آیر (David Ayer)، کارگردان آمریکایی، در سال 2016 است. این فیلم الهام گرفته از داستان های مصور (Comic Strip) انتشارات DC است، و در آن بسیاری از شخصیت های منفی ویرانگر مشهور نظیر هارلیکویین (Harlequin) و جوکر حضور دارند. بازیگران مطرحی چون ویل اسمیت (Will Smith)، جیرد لیتو (Jared Leto)، و مارگو رابی (Margot Robbie) در این فیلم هنرنمایی می کنند.

 

خلاصه داستان فیلم Suicide Squad

فیلم Suicide Squad ماجرای تعدادی از شخصیت های شرور DC Comics را روایت می کند که در زندان دولت آمریکا تحت نظارت شدید نگهداری می شوند. اما پس از به وجود آمدن شرایط اضطراری در کشور به واسطه ی فعالیت های خرابکارانه جادوگری باستانی به نام «افسونگر» (Enchantress)، دولت ناچار می شود در ازای تخفیف در مجازات این شخصیت های شرور آن ها را برای مقابله با Enchantress به خدمت بگیرد. همه ی این شخصیت ها چه به امید آزادی، چه برای حیله به دولت، چه از روی پشیمانی، و چه صرفن هیجان مبارزه، پا به این عرصه می گذارند.

 

نقد فیلم Suicide Squad دیوید آیر

فیلم Suicide Squad در گیشه موفقیت بی نظیری داشت، اما از دید اکثر منتقدین فیلم بی کیفیتی ست. آن ها فیلمنامه ی Suicide Squad را بسیار ضعیف و دارای نقص در پرورش کاراکتر ها قلمداد کرده اند. همچنین از نظر آن ها به کارگردانی و تدوین این فیلم هم نقد وارد است. تنها موردی که از آن ستایش شده، بازیگری مارگو رابی در نقش هارلیکویین است. بازی مارگو رابی تا حدی متمایز است که از دید عده یی Suicide Squad فیلمی راجع به کاراکتر هارلیکویین است. با این همه Suicide Squad در فستیوال اسکار جایزه ی بهترین گریم را برنده شده، و قرار است قسمت دوم آن را نیز بسازند.

نوع لباس

رنگ

مشکی, سفید, سرمه ای, قرمز, زرد, ملانژ, نارنجی, سرخابی, صورتی, آبی, فیروزه ای, سبز, سبز سدری, سبز مغز پسته ای

سایز

S, M, L, XL, XXL, XXXL

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فیلم Suicide Squad دیوید آیر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× سوال داری؟ بیا بچتیم!