فیلم فصل کرگدن بهمن قبادی

فیلم Psycho آلفرد هیچکاک
دی 28, 1398
مجموعه فیلم Alien
مجموعه فیلم Alien
دی 28, 1398
نمایش همه

262,000 تومان829,000 تومان

فصل کرگدن (عنوان انگلیسی: Rhino Season) فیلمی ست به کارگردانی بهمن قبادی، کارگردان سرشناس ایرانی، در سال 2012. علاوه بر کارگردانی، بهمن قبادی نویسندگی و تهیه کنندگی این فیلم را نیز بر عهده داشته. در فصل کرگدن دو بازیگر بزرگ و سرشناس، بهروز وثوقی و مونیکا بلوچی (Monica Bellucci) هنرنمایی می کنند. به علاوه، آرش لباف، خواننده ی مشهور پاپ نیز در این فیلم حضور دارد.

فصل کرگدن داستان شاعری به نام ساحل را روایت می کند که پس از انقلاب سال 57 به بهانه ی فعالیت سیاسی بازداشت و زندانی می شود. او 30 سال آزگار حبس را به امید ملاقات دوباره با همسرش تحمل می کند. ولی خیلی زود پی می برد که بازداشت کنندگانش به همسر او گفته اند که ساحل مرده و در جایی دفن شده. ساحل همسرش را که حالا به ترکیه مهاجرت کرده پیدا می کند، اما اتفاقتی که در این سی سال برای او و همسرش افتاده بسار سنگین تر از آن است که بتواند زندگی تازه یی را شروع کند. بنابراین فیلم با پایانی تلخ و تراژیک پایان می یابد.

داستان فصل کرگدن شاید دردناکتر و بی رحمانه تر از آن برسد که در واقیت اتفاق افتاده باشد، اما گفته می شود فیلمنامه ی فصل کرگدان بر اساس داستان واقعی شاعر و نویسنده یی کرد به نام مستعار صادق کمانگر ساخته شده که 27 سال را در زندان گذراند در حالی که به خانواده اش گفته شده بود او مرده است.

فصل کرگدن فیلمی شاعرانه و تاثیرگذار درباره ی تباه شدن زندگی انسان ها بخاطر بازی های سیاسی ست. سینماتوگرافی خاص فصل کرگدن، که توسط تورج اصلانی انجام شده، فضایی وهم آلود، تیره، و افسرده را به تصویر می کشد. شعر های فوق العاده زیبایی که در جای جای فیلم دکلمه می شود کافی ست تا نفس بیننده را بگیرد و بغض به گلوی او بیاورد. قطعن می توان گفت تا به حال فیلمی به خوبی فصل کرگدن نتوانسته شرایط سیاسی و حقوق بشری کشور ما را به تصویر بکشد. بهمن قبادی اما این کار را در تبعید و دور از وطن انجام داد.




شناسه محصول: نامعلوم دسته: برچسب:

طرح لباس فیلم فصل کرگدن بهمن قبادی

در این طرح تمام فضای افقی قابل چاپ لباس را تصویر یک کرگدن گرفته که روی بدنش لوگوی رسمی انگلیسی فیلم فصل کرگدن (Rhino Season) حک شده. با توجه به عنوان فیلم و اشارات مکرر آن به کرگدن ها انتخاب تصور یک کرگدن برای طرح این فیلم با معنا ست.

 

جنس، سایز، رنگ، و مدل

طرح فیلم فصل کرگدن قابل سفاش بر روی تیشرت آستین کوتاه، تیشرت آستین بلند، رکابی (تاپ)، و پولیور (دورس) می باشد. جزئیات کامل راجع به جنس و مدل لباس های سیناریوم را در صفحه ی انواع لباس های سیناریوم بخوانید.

 

انتخاب سایز

برای انتخاب سایز می بایست طبق توضیحات و جدول های سایزبندی صفحه ی سایزبندی لباس ها عمل کنید.

 

تذکر

پیشنهاد می کنیم حتمن صفحه ی «روش های چاپ لباس» در فروشگاه سیناریوم را جهت آگاهی راجع به نوع و کیفیت محصولی که خریداری می کنید بخوانید.

نوع لباس

رنگ

مشکی, سفید, سرمه ای, قرمز, زرد, ملانژ, نارنجی, سرخابی, صورتی, آبی, فیروزه ای, سبز, سبز سدری, سبز مغز پسته ای

سایز

S, M, L, XL, XXL, XXXL

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فیلم فصل کرگدن بهمن قبادی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× سوال داری؟ بیا بچتیم!