فیلم Malena جوزپه تورناتوره

فیلم A Prophet ژاک اودیار
فیلم A Prophet ژاک اودیار
دی 23, 1398
گروه موسیقی The Tiger Lillies
گروه موسیقی The Tiger Lillies
دی 23, 1398
نمایش همه

374,000 تومان595,000 تومان

مالنا (Malena) فیلمی ست به نویسندگی و کارگردانی جوزپه تورناتوره (Giuseppe Tornatore)، کارگردان سرشناس ایتالیایی، در سال 2000. موسیقی متن Malena را انیو موریکونه (Ennio Morricone) آهنگساز بزرگ ایتالیایی ساخته. در این فیلم مونیکا بلوچی (Monica Bellucci) در نقش مالنا هنرنمایی می کند.

فیلم Malena ماجرای پسری نوجوان به نام رناتو (Renato) را در شهری کوچک در ایتالیا در جنگ جهانی دوم روایت می کند که شیفته و دلباخته ی زنی زیبا به نام مالنا _که اختلاف سنی چشمگیری با او دارد_ می شود. مالنا بعد از مرگ همسرش دست به روسپیگری و داشتن رابطه با افسران نازی می زند. اما بعد از سقوط نازی ها زنان شهر که از او کینه به دل دارند به او حمله می کنند و او را کتک می زنند. مردم عملشان را با زدن برچسب فاشیست یا وطن فروش به مالنا توجیه می کنند، اما مدتی بعد که مالنای زیبا از سختی کار یدی و زندگی محقرانه فرسوده می شود با او به احترام برخورد می کنند. به عبارت دیگر این زیبایی مالنا بود که حسادت و دشمنی مردم را بر انگیخته بود.

فیلم Malena با واکنش های مختلفی از طرف منتقدان و مخاطبان رو به رو شده. از نظر برخی، کاراکتر های فیلم به خصوص دو شخصیت اصلی مالنا و رناتو به اندازه ی کافی پرورش داده نشده اند و سه بعدی و واقعی به نظر نمی رسند. به علاوه به نظر این افراد پایان فیلم و تغییر رفتار مردم نسبت به مالنا منطقی و پذیرفتنی نیست. اما از سوی دیگر برای برخی از مخاطبین Malena یک شاهکار است. افرادی که دیگر آثار تورناتوره را دیده اند احتمالن به رویاپردازی و فانتزی موجود در آثار او عادت دارد، و بنابراین نسبت به برخی موارد چندان سختگیر نیستند. Malena همچنین در جشنواره های بزرگی چون برلین، بافتا، اسکار، و گلدن گلوب و غیره نامزد شده و در مجموع موفق به دریافت 3 جایزه شده.

طرح لباس فیلم Malena جوزپه تورناتوره

برای این طرح از یک فریم از فیلم Malena استفاده شده. در این لحظه از فیلم، مالنا، با لباس و سر و رویی آراسته و با وقار در خیابان قدم می زند و سپس روی یکی از صندلی های یک کافه می نشیند. او سپس سیگاری در می آورد و می خواهد روشنش کند که به یک باره چندین مرد به او آتش تعارف می کنند. این لحظه یکی از به یادماندنی ترین لحظات فیلم Malena است.

در پایین طرح لوگوتایپ رسمی فیلم به علاوه ی نام کارگردان درج شده اند.

 

جنس، سایز، رنگ، و مدل

طرح فیلم The Witch بخاطر ویژگی های منحصر به فردش تنها قابل چاپ روی لباس رنگ مشکی ست. این طرح قابل سفاش بر روی تیشرت آستین کوتاه، تیشرت آستین بلند، رکابی (تاپ)، و پولیور (دورس) می باشد. جزئیات کامل راجع به جنس و مدل لباس های سیناریوم را در صفحه ی انواع لباس های سیناریوم بخوانید.

 

انتخاب سایز

برای انتخاب سایز می بایست طبق توضیحات و جدول های سایزبندی صفحه ی سایزبندی لباس ها عمل کنید.

 

تذکر

پیشنهاد می کنیم حتمن صفحه ی «روش های چاپ لباس» در فروشگاه سیناریوم را جهت آگاهی راجع به نوع و کیفیت محصولی که خریداری می کنید بخوانید.

نوع لباس

رنگ

مشکی

سایز

S, M, L, XL, XXL, XXXL

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فیلم Malena جوزپه تورناتوره”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× سوال داری؟ بیا بچتیم!