فیلم The Witch رابرت اگرز

تیشرت فیلم هاراکیری
تیر 5, 1398
فیلم A Prophet ژاک اودیار
فیلم A Prophet ژاک اودیار
تیر 5, 1398
نمایش همه

374,000 تومان595,000 تومان

ساحره (The Witch) فیلمی ست در ژانر ترسناک به کارگردانی رابرت اگرز (Robert Eggers)، کارگردان آمریکایی. این فیلم عنوان دومی هم دارد: A New England Folktale به معنای «افسانه یی محلی از نیو اینگلند». در این فیلم بازیگرانی چون آنیا تیلر-جوی (Anya Taylor-Joy)، رالف اینسن (Ralph Ineson)، و کیت دیکی (Kate Dickie) هنرنمایی می کنند. ساحره اولین تجربه ی کارگردانی رابرت اگرز می باشد، با این حال اثری فوق العاده زیبا و تاثیرگذار است.

ساحره داستان خانواده یی را در نیو اینگلند در اوایل قرن 17 ام روایت می کند که بخاطر دعوایی مذهبی از کُلُنی یی که در آن ساکن هستند طرد می شوند. این خانواده ی هفت نفره ناچار به زندگی در حاشیه ی جنگلی مرموز به دور از باقی کلنی می شوند. خیلی زود اتفاقات دلخراش و شومی که می افتد باعث می شود ابتدا مادر خانواده و سپس باقی اعضای خانواده به دختر بزرگشان تامسین (Thomasin) مضنون شوند.

فیلم The Witch توانسته داستانی واقعن ترسناک را با سبک و عناصری متفاوت از اکثر فیلم های ترسناک درست کند. دیدگاه قالب نسبت به ژانر ترسناک، فیلم هایی ست صرفن سرگرم کننده و به دور از ارزش هنری؛ اما The Witch این کلیشه را می شکند. فیلمبرداری، تدوین، موسیقی، و بازیگری The Witch بسیار زیبا و موفق است. داستان فیلم فوق العاده جذاب است و هرچه پیش می رویم هم جذابیت آن بیشتر می شود و هم چهره ی ترسناک خود را بیشتر آشکار می کند. همه چیز در این بکر و غیر منتظره ست؛ حتا حیواناتی مثل خرگوش یا بز که سراغ نداریم تا به حال به عنوان نشانه ای شوم به کار روند تبدیل به عناصر شوم و شیطانی می شوند.

سازندگان The Witch توجه بی نظیری به جزئیات نشان داده و تحقیقی وسیع انجام داده اند. بیشتر دیالوگ های فیلم از میان متون به جا مانده از دوران مورد اشاره ی فیلم انتخاب شده اند. در واقع گویش انگلیسی یی که در فیلم صحبت می شود بسیار متفاوت از گویش امروزی آمریکایی ست، و چه بسا فهمیدنش برای انگلیسی زبان ها هم کار دشواری باشد. با این حال بازیگران The Witch به خوبی از پس چنین دیالوگ های دشواری برآمده اند.

فیلم The Witch با بودجه 4 میلیون دلاری، که بسیار ناچیز است، توانسته به فروش 40 میلیون دلاری دست پیدا کند. The Witch همچنین در چندین جشنواره شرکت کرده و برنده جوایز مختلفی شده، از جمله جایزه ی بهترین کارگردانی فستیوال ساندنس.

طرح لباس فیلم The Witch رابرت اگرز

در این طرح از تصویر ضد نور تامسین، شخصیت اصلی فیلم، در حال وارد شدن به جنگل مرموز فیلم استفاده شده. این تصویر در واقع بخشی از پوستر رسمی فیلم The Witch است. در پایین طرح از لوگوی رسمی فیلم به همراه نام کارگردان فیلم استفاده شده.

لوگوی فیلم از عمد با دو تا V نوشته شده. نوشتن VV به جای W در رسم الخط دورانی که فیلم به آن اشاره می کند باب بوده است. و صد البته این سبک نگارش به مرموز و شرورانه بودن فیلم بیشتر می افزاید.

 

جنس، سایز، رنگ، و مدل

طرح فیلم The Witch بخاطر ویژگی های منحصر به فردش تنها قابل چاپ روی لباس رنگ مشکی ست. این طرح قابل سفاش بر روی تیشرت آستین کوتاه، تیشرت آستین بلند، رکابی (تاپ)، و پولیور (دورس) می باشد. جزئیات کامل راجع به جنس و مدل لباس های سیناریوم را در صفحه ی انواع لباس های سیناریوم بخوانید.

 

انتخاب سایز

برای انتخاب سایز می بایست طبق توضیحات و جدول های سایزبندی صفحه ی سایزبندی لباس ها عمل کنید.

 

تذکر

پیشنهاد می کنیم حتمن صفحه ی «روش های چاپ لباس» در فروشگاه سیناریوم را جهت آگاهی راجع به نوع و کیفیت محصولی که خریداری می کنید بخوانید.

نوع لباس

رنگ

مشکی

سایز

S, M, L, XL, XXL, XXXL

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فیلم The Witch رابرت اگرز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× سوال داری؟ بیا بچتیم!