فیلم Django Unchained کوئنتین تارانتینو

فیلم 2001: ادیسه فضایی Stanley Kubrick
فیلم 2001: ادیسه فضایی Stanley Kubrick
مهر 13, 1400
فیلم 101 سگ خالدار Stephen Herek 101 Dalmatians استیون هرک صد و یک سگ خالدار
فیلم 101 Dalmatians استیون هرک
مهر 13, 1400
نمایش همه

262,000 تومان595,000 تومان

طرح فیلم Django Unchained کوئنتین تارانتینو در واقع لوگوتایب غیر رسمی این فیلم است. حروف کلمه ی DJANGO به شکلی در امتداد هم چیده شده اند که تشکیل یک زنجیر از هم گسسته را می دهند. به عبارت دیگر، معنای عنوان کامل این فیلم که به فارسی می شود «جانگو زنجیر گسسته» در این لوگو نهفته است.

لوگو Django Unchained بر روی تیشرت های قرمزفام به رنگ مشکی، و و بر روی رنگ های دیگر به رنگ قرمز چاپ می شود.

 

جنس، سایز، رنگ، و مدل

طرح فیلم Django Unchained کوئنتین تارانتینو قابل سفاش بر روی تیشرت آستین کوتاه (یونیسکس و دخترانه)، و تیشرت آستین بلند می باشد. جزئیات کامل راجع به جنس و مدل لباس های سیناریوم را در صفحه ی انواع لباس های سیناریوم بخوانید.

 

انتخاب سایز

برای انتخاب سایز می بایست طبق توضیحات و جدول های سایزبندی صفحه ی سایزبندی لباس ها عمل کنید.

 

تذکر

پیشنهاد می کنیم حتمن صفحه ی «روش های چاپ لباس» در فروشگاه سیناریوم را جهت آگاهی راجع به نوع و کیفیت محصولی که خریداری می کنید بخوانید.




فیلم Django Unchained کوئنتین تارانتینو

جنگو زنجیر گسسته (Django Unchained) فیلمی در ژانر وسترن است به نویسندگی و کارگردانی کوئنتین تارانتیو (Quentin Tarantino)، کارگردان سرشناس آمریکایی، در سال 2012. در این فیلم بازیگرانی چون جِیمی فاکس (Jamie Foxxکریستوف والتس (Christoph Waltzلئوناردو دیکاپریو (Leonardo DiCaprio)، و ساموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson) هنرنمایی می کنند. این فیلم ادای احترامی ست به ژانر وسترن اسپاگتی، و به طور ویژه فیلم ایتالیایی جنگو (Django) ساخته ی سرجو کُربوچی (Sergio Corbucci) محصول سال 1966.

 

خلاصه داستان جنگو زنجیر گسسته

فیلم Django Unchained ماجرای ملاقات برده ای سیاه پوست به نام جنگو را با دندانپزشکی به نام دکنر کینگ شولتس (King Schultz) که تبدیل به شکارچی انسان جایزه بگیری شده است در ایالت تگزاس آمریکا در زمان قبل از لغو برده داری روایت می کند. دکتر شولتس جنگو را از دست اسیر کنندگانش رها می کند ولی در عوض با پیشنهاد مبلغی پول از او می خواهد در یافتن دو نفر یاغی به او کمک کند. خیلی زود بده بستان این دو نفر عمیق تر می شود و دکتر شولتس تصمیم می گیرد به جنگو در یافتن و نجات دادن همسر او که قبلا اسیر شده و از جنگو جدا افتاده کمک کند.

 

تحلیل و بررسی فیلم Django Unchained کوئنتین تارانتینو

فیلم جنگو زنجیر گسسته تا به امروز پر فروش ترین فیلم کوئنتین تارانتینو محسوب می شود. این فیلم بیش از 4 برابر بودجه ی 100 میلیون دلاری اش در گیشه فروش کرد. اما در عین حال Django Unchained مورد تحسین اکثر صاحب نظران سینمایی هم قرار گرفته. بیشتر این تحسین ها متوجه فیلمنامه ی قوی کوئنتین تارانتینو که بسیاری از قواعد پذیرفته شده ی فیلمنامه نویسی را زیر پا می گذارد، محتوای ضد نژادپرستانه ی این فیلم، و بازی چشمگیر کریستوف والتس است. در واقع تارانتینو و والتس موفق به دریافت جایزه های بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگر نقش مکمل از سه مراسم سینمایی اسکار، گولدن گلوب، و بفتا شدند. کریستوف والتس برای هنرنمایی اش در فیلم قبلی تارانتینو به نام حرامزاده های لعنتی (Inglourious Basterds) هم موفق به دریافت جایزه ی بهترین بازیگر نقش مکمل از این سه مراسم شده بود.

همانطور که انتظار می رود فیلم Django Unchained کوئنتین تارانتینو مانند دیگر آثار او خالی از انتقاد نیست. برخی از صاحب نظران سینمایی از این فیلم به خاطر نشان دادن خشونت و بی رحمی افراطی، عدم وفاداری به حوادث واقعی، و سبک جلوه دادن نژادپرستی انتقاد می کنند.

نوع لباس

رنگ

مشکی, سفید, سرمه ای, قرمز, زرد, ملانژ, نارنجی, سرخابی, صورتی, آبی, فیروزه ای, سبز, سبز سدری, سبز مغز پسته ای

سایز

S, M, L, XL, XXL, XXXL

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فیلم Django Unchained کوئنتین تارانتینو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

× سوال داری؟ بیا بچتیم!