فیلم Gravity آلفونسو کوارون

گروه موسیقی امپایریوم
گروه موسیقی امپایریوم
شهریور 30, 1400
Rainer Werner Fassbinder (راینر ورنر فاسبیندر)
راینر ورنر فاسبیندر
شهریور 30, 1400
نمایش همه

262,000 تومان829,000 تومان

طرح فیلم Gravity آلفونسو کوارون برگرفته از یکی از صحنه های جذاب و نفس گیر در ابتدای این فیلم است؛ یعنی جایی که مت و رایان، دو فضانورد قهرمان فیلم، در اثر برخورد زباله های فضایی از فضاپیمایشان کنده می شوند و با سرعت در فضا می چرخند. تنها چیزی که آن دو را به هم متصل نگه می دارد و از شناور شدن به سمت اعماق فضای بی انتها باز می دارد طناب ایمنی آن ها ست.

 

در طرحی که مشاهده می کنید تصویر مینیمال دو فضانورد را می بینیم که با طنابی به هم متصل شده اند. پیچ و تاب طناب به گونه ای طراحی شده که کلمه ی gravity، عنوان فیلم، را شکل می دهد.

 

جنس، سایز، رنگ، و مدل

طرح فیلم Gravity آلفونسو کوارون قابل سفاش بر روی تیشرت آستین کوتاه (یونیسکس و دخترانه)، تیشرت آستین بلند، و هودی می باشد. جزئیات کامل راجع به جنس و مدل لباس های سیناریوم را در صفحه ی انواع لباس های سیناریوم بخوانید.

 

انتخاب سایز

برای انتخاب سایز می بایست طبق توضیحات و جدول های سایزبندی صفحه ی سایزبندی لباس ها عمل کنید.

 

تذکر

پیشنهاد می کنیم حتمن صفحه ی «روش های چاپ لباس» در فروشگاه سیناریوم را جهت آگاهی راجع به نوع و کیفیت محصولی که خریداری می کنید بخوانید.



شناسه محصول: نامعلوم دسته: برچسب:

فیلم Gravity آلفونسو کوارون

جاذبه (Gravity) فیلمی در ژانر علمی-تخیلی ست به کارگردانی آلفونسو کوارون (Alfonso Cuarón)، کارگردان مکزیکی، در سال 2013. آلفونسو کوارون علاوه بر کارگردانی Gravity، در نوشتن فیلمنامه، تدوین، و تهیه کنندگی این فیلم نیز مشارکت داشته. به عبارت دیگر آلفونسو کوارون فیلمنامه ی Gravity را به طور مشترک با پسرش خوناس کوارون (Jonás Cuarón) نوشته. این فیلم تنها دو کاراکتر دارد با بازیگری ساندرا بولاک (Sandra Bullock) و جرج کلونی (George Clooney).

 

خلاصه داستان Gravity

فیلم Gravity ماجرای دو فضانورد به نام های مت کوالسکی (Matt Kowalski) و رایان استون (Ryan Stone) را روایت می کند که به همراه دیگر اعضای گروهشان به ماموریتی برای تعمیر تلسکوپ هابل فرستاده شده اند. در حالی که این دو نفر مشغول کار خارج از سفینه شان هستند با موجی از زباله های فضایی رو به رو می شوند که به علت از کار افتادن یکی از ماهواره های قدیمی روسی با سرعتی فوق العاده زیاد در حال گردش دور زمین هستند. موج زباله های فضایی سفینه ی مت و رایان را از کار می اندازد و به این ترتیب آن ها حدود 90 دقیقه زمان دارند تا به طریقی جایگزین جان خود را نجات دهند.

 

تحلیل و بررسی فیلم Gravity آلفونسو کوارون

فیلم Gravity آلفونسو کوارون پروژه ای نسبتا جمع و جور است چرا که تنها 2 کاراکتر دارد، به طور کامل در استودیو فیلمبرداری، و خود کوارون هم در تقریبا همه ی بخش های آن حضور مستقیم داشته، با این همه جلوه های بصری عظیم این فیلم 3 سال زمان برد. استقبال چشمگیر مخاطبان و ناقدین سینمایی از Gravity نشان داد این پروژه ارزش وقت، انرژی، و هزینه ی 100 میلیون دلاری ساختش را داشت،

جاذبه ابتدا در هفتادمین دوره جشنواره فیلم ونیز اکران شد و تحسین بینندگانش را برانگیخت. این فیلم سپس اکران عمومی پیدا کرد و در مجموع بیش از 700 میلیون دلار در گیشه فروش داشت. از افتخارات Gravity می توان به 10 نامزدی در جوایز اسکار و برنده شدن 7 جایزه از میان آن ها، شامل بهترین سینماتوگرافی (فیلمبرداری)، بهترین تدوین، بهترین جلوه های بصری، و غیره اشاره کرد؛ و همچنین 11 نامزدی از مراسم بفتا که از میان آن ها برنده ی 6 جایزه شد، از جمله بهترین کارگردانی، بهترین جلوه های بصری، بهترین سینماتوگرافی، و غیره.

تعداد زیاد جایزه هایی که Gravity در زمینه های فنی از مراسم سینمایی برنده شده نشان دهنده ی این است که صاحب نظران سینمایی بسیار تحت تاثیر ویژگی های فنی این فیلم نظیر فیلمبرداری، جلوه های بصری، و تدوین آن قرار گرفته اند. ناقدان سینمایی از Gravity به عنوان فیلمی با تصاویر زیبا و خیره کنند، و با روایتی هیجان انگیز، گاهی دلهره آور و گاهی امیدبخش، و بسیار سرگرم کننده یاد کرده اند.

فیلم Gravity آلفونسو کوارون از نظر محتوا هم مورد توجه قرار گرفته. برخی به موضوع محوری تلاش انسان برای بقا _این بار در فضا و خارج از زمین، و همچنین تنهایی و آسیب پذیری انسان در برابر طبیعت (کائنات) اشاره کرده اند. همچنین از بعدی دیگر می توان این فیلم را قدری فمینیستی تلقی کرد چراکه قهرمان آن یک زن است که تقریبا بدون کمک خارجی بر موقعیتی فوق العاده بغرنج چیره می شود.

نوع لباس

رنگ

مشکی, سفید, سرمه ای, ملانژ

سایز

S, M, L, XL, XXL, XXXL

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فیلم Gravity آلفونسو کوارون”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

× سوال داری؟ بیا بچتیم!