فیلم Moon دانکن جونز

فیلم Seven Samurai آکیرا کوروساوا فیلم هفت سامورایی Akira Kurosawa فیلم هفت سامورایی آکیرا کوروساوا
فیلم Seven Samurai آکیرا کوروساوا
تیر 11, 1400
مجموعه فیلم The Lord of the Rings پیتر جکسون فیلم ارباب حلقه ها Peter Jackson
مجموعه فیلم The Lord of the Rings پیتر جکسون
تیر 11, 1400
نمایش همه

625,000 تومان

طرح فیلم Moon دانکن جونز از پوستر رسمی این فیلم اقتباس شده است. در پوستر Moon حلقه هایی باریک و منظم که هر چه به سمت مرکز پیش می روند کوچک تر می شوند را مشاهده می کنیم که در وسط آن سَم (Sam) [قهرمان فیلم] قرار دارد. این حلقه های نقره ای رنگ که خطای دید هم ایجاد می کنند نماد کره ماه هستند. به احتمال زیاد دلیل استفاده از چنین شکلی برای نشان دادن ماه یکی القای حس رترو (Retro) فیلم های کلاسیک فضانوردی و علمی-تخیلی، دوم تاکید بر لایه لایه بودن و نسخه های مختلف کاراکتر سم در فیلم، و سوم اشاره به داستان در هم پیچیده و حیرت انگیز فیلم با ایجاد خطای دید می باشد.

فیلم Moon دانکن جونز فیلم ماه Duncan Jones

پوستر رسمی فیلم Moon دانکن جونز

 

در طرح Moon سعی کرده ایم شکل دایره ها را درست مانند پوستر بازسازی کنیم. در گوشه ی پایین سمت راست دایره ها عنوان فیلم با رنگ طلایی و شبیه به تیپوگرافی فیلم درج شده. این طرح با روش چاپ بسیار با کیفیت رول چاپ می شود.

 

جنس، سایز، رنگ، و مدل

طرح فیلم Moon دانکن جونز قابل سفاش بر روی تیشرت آستین کوتاه (یونیسکس و دخترانه)، تیشرت آستین بلند، هودی در رنگ مشکی می باشد. جزئیات کامل راجع به جنس و مدل لباس های سیناریوم را در صفحه ی انواع لباس های سیناریوم بخوانید.

 

انتخاب سایز

برای انتخاب سایز می بایست طبق توضیحات و جدول های سایزبندی صفحه ی سایزبندی لباس ها عمل کنید.

 

تذکر

پیشنهاد می کنیم حتمن صفحه ی «روش های چاپ لباس» در فروشگاه سیناریوم را جهت آگاهی راجع به نوع و کیفیت محصولی که خریداری می کنید بخوانید.



شناسه محصول: نامعلوم دسته: برچسب:

فیلم Moon دانکن جونز

ماه (Moon) فیلمی ست در ژانر علمی-تخیلی به کارگردانی دانکن جونز (Duncan Jones)، کارگردان انگلیسی، در سال 2009. فیلمنامه Moon را نیتن پارکر (Nathan Parker) با اقتباس از داستانی ساخته ی خود دانکن جونز نوشته. Moon اولین فیلم بلند کارنامه ی دانکن جونز به حساب می آید. در این فیلم سم راکوِل (Sam Rockwell) در نقش اصلی، و کوین اسپیسی (Kevin Spacey) به عنوان صداپیشه هنرنمایی می کنند.

 

خلاصه داستان Moon

ماه داستان فضانوردی به نام سم (Sam) را در آینده ای نزدیک روایت می کند که به عنوان تنها اپراتور یک پروژه ی استخراج ماده ای به نام هلیوم-3 (helium-3) در پایگاهی در سطح ماه مشغول به کار است. او تنها فرد مستقر در این پایگاه است و تنها همدم او کامپیوتری دارای هوش مصنوعی ست. در حالی که تنها دو هفته از قرار داد سه ساله ی سم باقی ست و قرار است به زمین بازگردد، حادثه ای برای او اتفاق می افتد که منجر به افشای راز هایی تکان دهنده در مورد سم و شرکتی که در آن کار می کند می شود.

 

نقد فیلم Moon دانکن جونز

فیلم Moon دانکن جونز از بعدی متفاوت و شخصی تر نگاهی به اعمال آزمندانه و پرخواهانه ی انسان می اندازد. در حالی که انسان تا به امروز از حیوانات و طبیعت بدون هیچ مکافاتی سو استفاده کرده است، Moon ما را در موقعیت حیوانات و طبیعت قرار می دهد و سوال هایی اخلاقی در مورد آزمندی انسان ها مطرح می کند.

سازندگان Moon سعی داشته اند به این فیلم حال و هوایی یادآور فیلم های قدیمی دهه های 60 تا 80 میلادی ژانر فضانوردی و علمی تخیلی بدهند. بنابراین به جای استفاده از جلوه های ویژه ی کامپیوتری برای ساختن مناظر ماه و فضا از ماکت استفاده کردند. حتا پوستر مینیمال طراحی شده برای این فیلم نیز ما را به یاد فیلم های کلاسیک علمی تخیلی می اندازد.

ماه با بودجه ی اندک 5 میلیون دلار ساخته شد که در مقایسه با دیگر فیلم های علمی-تخیلی مبلغی فوق العاده ناچیز به حساب می آید. اگرچه بازاریابی گسترده ای برای Moon انجام نشده بود اما توانست دو برابر بودجه اش را از گیشه تامین کند. Moon توانست نظر مثبت ناقدان سینمایی را نیز جلب کند. بیش از همه بازی سم راکول که توانسته بود در قالب دو کاراکتر ایفای نقش کند مورد پسند ناقدان قرار گرفته است. فیلم Moon دانکن جونز کاندید دو جایزه از مراسم بفتا، و برنده جایزه ی بهترین فیلم نخست یک هنرمند بریتانیایی شد.

نوع لباس

رنگ

مشکی

سایز

S, M, L, XL, XXL, XXXL

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فیلم Moon دانکن جونز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

× سوال داری؟ بیا بچتیم!