فیلم لوکس اترنا Gaspar Noe

فیلم لوکس اترنا گاسپار نوئه
فیلم لوکس اترنا گاسپار نوئه
دی 6, 1399
فیلم The Exorcist ویلیام فریدکین
فیلم The Exorcist ویلیام فریدکین
دی 6, 1399
نمایش همه

374,000 تومان829,000 تومان

بر خلاف اکثر لباس های سیناریوم، طرح فیلم لوکس اترنا Gaspar Noe به صورت دو رو (یک طرح در جلوی لباس و یک طرح در پشت لباس) چاپ می شود. هر دو طرح بر گرفته از یکی از پوستر های رسمی فیلم لوکس اترنا، طراحی شده توسط لوران لوفروا (Laurent Lufroy)، هستند. در این پوستر از تصویر گرافیکی شارلوت گنسبور (Charlotte Gainsbourg) و بئاتریس دال (Beatrice Dalle)، بازیگران اصلی فیلم، در میان دو دایره ی کامل با اشعه های نورائی استفاده شده. در دیگر نسخه های این پوستر به خاطر کمبود فضا تصاویری خلاصه شده به کار رفته اند.

در طرح فیلم لوکس اترنا به صورت پیش فرض تصویر شارلوت گنسبور در جلو و تصویر بئاتریس دال در پشت لباس چاپ می شود. در پایین هر دو طرح لوگوتایپ رسمی رنگارنگ لوکس اترنا نیر درج می شود. تنها در جلوی هودی ها به خاطر کوچکتر بودن فضای چاپ (به علت وجود جیب) لوگوتایپ درج نمی شود. این امکان وجود دارد تا به انتخاب شما تصویر جلو و پشت با هم جا به جا شوند.

 

جنس، سایز، رنگ، و مدل

طرح فیلم لوکس اترنا Gaspar Noe قابل سفاش بر روی تیشرت آستین کوتاه، تیشرت آستین بلند، و هودی می باشد. جزئیات کامل راجع به جنس و مدل لباس های سیناریوم را در صفحه ی انواع لباس های سیناریوم بخوانید.

 

انتخاب سایز

برای انتخاب سایز می بایست طبق توضیحات و جدول های سایزبندی صفحه ی سایزبندی لباس ها عمل کنید.

 

تذکر

پیشنهاد می کنیم حتمن صفحه ی «روش های چاپ لباس» در فروشگاه سیناریوم را جهت آگاهی راجع به نوع و کیفیت محصولی که خریداری می کنید بخوانید.



شناسه محصول: نامعلوم دسته: برچسب:

لوکس اترنا (Lux Æterna) به معنای «نور جاودان» فیلمی نیمه بلند (با زمان کمتر از 60 دقیقه) به کارگردانی گاسپار نوئه (Gaspar Noe) کارگردان فرانسوی-آرژانتینی ست. این فیلم حدود 1 ساعت از پشت صحنه ی بر آشوب و هیاهوی ساخته شدن یک فیلم را نشان می دهد. در لوکس اترنا بئاتریس دال (Beatrice Dalle) و شارلوت گنزبور (Charlotte Gainsbourg) در نقش خودشان هنرنمایی می کنند.

 

دعوت از گاسپار نوئه برای سفر به ایران

آقای گاسپار نوئه عزیز،

شاید برای تان عجیب و غیر منتظره باشد، اما شما هزاران مخاطب و طرفدار پرشور در کشور ما، ایران، دارید. اگرچه سال هاست در ایران محدودیت های سخت گیرانه ای در مورد اکران و پخش فیلم های غیر ایرانی وجود دارد، اما مردم کشور ما از طرق مختلف زیرزمینی به آثار شما دسترسی پیدا کرده اند. هم اکنون جمعیت عظیمی در ایران وجود دارد که با آثار شما آشنایی دارد. تخمین زدن تعداد دقیق این مخاطبان کار دشواری ست چراکه آثار شما از روش های رسمی و معتبر در کشور ما پخش نمی شوند، و بنابراین جای تعجبی ندارد که شما از وجود این همه علاقه مند در ایران باخبر نباشید.
این مخاطب گسترده شاید تاثیر کمی از بعد اقتصادی در کار شما داشته باشد، چراکه ما متاسفانه و علی رقم میل مان مبلغی برای استفاده آثار شما پرداخت نمی کنیم. اما همانطور که احتمالاً موافق هستید، همه چیز در بعد اقتصادی خلاصه نمی شود. آثار شما به ما چیز های بسیاری را آموخته، ما را بیشتر از قبل علاقه مند به سینما کرده، و این انگیزه را به ما داده تا به طریقی به شما ادای دین کنیم و یا اگر شانس با ما یار باشد آثاری مشابه آثار شما بسازیم. شما بدون اینکه احتمالاً آگاه باشید آموزگار جمعیت بزرگی از سینه فیل های ایرانی هستید که در طی سال های آینده تاثیر آثارتان را در فعالیت های هنری شان خواهید دید.
متاسفانه همانطور که برای ما دسترسی به آثار شما از کانال های رسمی کاری غیر ممکن است، به خاطر مشکلات اقتصادی سفر کردن به خارج از کشور نیز برای اکثر ما ایرانی ها غیر ممکن است. به همین دلیل از طریق این نامه و این کارزار قصد داریم از شما دعوت کنیم تا به کشور ما سفر کنید. کشور ما در 4 دهه ی گذشته لطمات فرهنگی و اقتصادی شدیدی را متحمل شده اما همچنان دلایل بسیاری برای سفر به ایران وجود دارد. ایرانی کشوری با تاریخ و تمدن کهن است. در عین حال، حجاب آهنینی که دور ایران کشیده شده باعث شده مردم کشور های دیگر اطلاعات کمی راجع به ایران داشته باشد، و به این ترتیب سفر به ایران به معنای کشف تجربه ای بسیار متفاوت از آن چیزی ست که در کشور های دیگر می توانید تجربه کنید.
آقای نوئه، ما ایرانی ها مردم کمتر شناخته شده ای هستیم اما به شما قول می دهیم در اینجا شما را نخوریم (هر چند از شدت علاقه ای که به شما داریم دوست داریم چنین کاری کنیم)! ایران امنیت کافی برای سفر و اقامت شما را دارد. همچنین لطفاً بیماری کوید 19 را برای سفر نکردن به ایران بهانه نکنید، چراکه شما به تازگی به ترکیه سفر کرده اید، و ما هم از شوق دیدار شما بی قراریم.

ارادتمند شما،
طرفداران مقیم ایران شما

%%your signature%%

56 signatures = 1% of goal
0
10,000

از دوستانتان دعوت کنید در این کارزار شرکت کنند

     

نوع لباس

رنگ

مشکی

سایز

S, M, L, XL, XXL, XXXL

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فیلم لوکس اترنا Gaspar Noe”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× سوال داری؟ بیا بچتیم!