فیلم داستان عامه پسند Quentin Tarantino

فیلم The Truman Show پیتر ویر فیلم نمایش ترومن Peter Weir
فیلم The Truman Show پیتر ویر
آبان 19, 1399
فیلم Patriotism یوکیو میشیما
فیلم Patriotism یوکیو میشیما
آبان 19, 1399
نمایش همه

262,000 تومان595,000 تومان

طرح فیلم داستان عامه پسند Quentin Tarantino از صحنه ای به یادماندنی از این فیلم، جایی که میا و وینسنت، دو کاراکتر اصلی فیلم، در کافه ای نشسته اند و مشغول صحبت و سیگار کشیدن هستند بر گرفته شده است. مدل چتری موهای میا و نحوه ی خاص سیگار دست گرفتن او الهام بخش این طرح بوده است. در پوستر رسمی فیلم داستان عامه پسند نیز از تصویری از میا در حال سیگار کشیدن با فیگوری مشابه استفاده شده است.

فیلم داستان عامه پسند Quentin Tarantino

 

جنس، سایز، رنگ، و مدل

طرح فیلم داستان عامه پسند Quentin Tarantino قابل سفاش بر روی تیشرت آستین کوتاه و تیشرت آستین بلند می باشد. جزئیات کامل راجع به جنس و مدل لباس های سیناریوم را در صفحه ی انواع لباس های سیناریوم بخوانید.

 

انتخاب سایز

برای انتخاب سایز می بایست طبق توضیحات و جدول های سایزبندی صفحه ی سایزبندی لباس ها عمل کنید.

 

تذکر

پیشنهاد می کنیم حتمن صفحه ی «روش های چاپ لباس» در فروشگاه سیناریوم را جهت آگاهی راجع به نوع و کیفیت محصولی که خریداری می کنید بخوانید.




فیلم داستان عامه پسند Quentin Tarantino

داستان عامه پسند (Pulp Fiction) فیلمی در ژانر گانگستری ست به کارگردانی کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino)، کارگردان سرشناس آمریکایی، در سال 1994. فیلمنامه ی این فیلم را نیز تارانتینو با همکاری راجر ایوری (Roger Avary) نوشته. در پالپ فیکشن بازیگرانی چون جان تراولتا (John Travoltaسامیوئل ل. جکسون (Samuel L. Jacksonبروس ویلیس (Bruce Willis)، و یوما ترمن (Uma Thurman) هنرنمایی می کنند. عنوان فیلم پالپ فیکشن از لقب مجله های داستانی با محتوای سبک، خشونت اغراق شده، و جملات کوبنده و پر طمطراق گرفته شده است.

 

خلاصه داستان پالپ فیکشن

پالپ فیکشن Quentin Tarantino از روایت غیر خطی بهره می برد و 6 داستان مختلف با کاراکتر های مشترک را تعریف می کند که در محوریت زندگی و فعالیت های خلافکارانه با هم وجه اشتراکت دارند. این 6 داستان با عناوین و ترتیب ذیل در فیلم نمایش داده می شوند:

  1. صبحانه (بخش اول)
  2. وینسنت و جولز
  3. وینسنت و همسر مارسلوس
  4. ساعت طلا
  5. ماجرای بانی
  6. صبحانه (بخش دوم)

 

نقد داستان عامه پسند Quentin Tarantino

اکران پالپ فیکشن Quentin Tarantino یک موفقیت بی نظیر در گیشه و جشنواره های سینمایی بود. تارانتینو با این فیلم برنده ی نخل طلایی جشنواره ی فیلم کن و همچنین بهترین فیلمنامه ی مراسم اسکار شد. از نظر منتقدین سینمایی تلفیق دو ژانر گانگستری و کمدی به همراه روایت متفاوت و دیالوگ های خاص پالپ فیکشن جالب و تحسین برانگیز بود. موفقیت تارانتینو با پالپ فیکشن، که دومین فیلمش محسوب می شود، به او وجهه ی یک کارگردان مطرح و موفق را اهدا کرد. پالپ فیکشن Quentin Tarantino با دیالوگ ها و مونولوگ های کوبنده و صحنه های خاص و نامتعارفش خیلی زود تبدیل به یک فیلم کالت (Cult Film) شد.

علی رقم محبوبیت و موفقیت پالپ فیکشن، این فیلم خالی از انتقاد نیست. برخی به خاطر جذاب و سبک نشان دادن خشونت و همچنین بیهودگی داستان پالپ فیکشن از این فیلم انتقاد می کنند.

نوع لباس

رنگ

سفید, قرمز, زرد, ملانژ, نارنجی, سرخابی, صورتی, آبی, فیروزه ای, سبز, سبز سدری, سبز مغز پسته ای

سایز

S, M, L, XL, XXL, XXXL

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فیلم داستان عامه پسند Quentin Tarantino”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× سوال داری؟ بیا بچتیم!