لوگو جشنواره فیلم برلین (برلیناله)

فیلم mother! دارن آرونوفسکی
فیلم Mother دارن آرونوفسکی
بهمن 30, 1398
فیلم پالپ فیکشن کوئنتین تارانتینو
فیلم پالپ فیکشن کوئنتین تارانتینو
بهمن 30, 1398
نمایش همه

262,000 تومان829,000 تومان

برای این طرح از لوگوی رسمی جشنواره فیلم برلین استفاده شده. این لوگو شامل یک خرس است که روی پاهای خود ایستاده و در سمت چپ آن کلمه ی Berlinale (برلیناله) با خط شکسته نوشته شده. تندیس های جشنواره فیلم برلین هم مانند لوگو این جشنواره یک خرس است که روی پاهایش ایستاده.

علت اینکه از خرس برای تندیس و لوگوی برلیناله استفاده شده این است که به طور سنتی و از قدیم نماد شعر برلین یک خرس بوده است که روی پاهایش ایستاده. تصویر خرس در پرچم و علامت شهر برلین هم استفاده شده.

 

جنس، سایز، رنگ، و مدل

طرح لوگو جشنواره فیلم برلین (برلیناله) قابل سفاش بر روی تیشرت آستین کوتاه، تیشرت آستین بلند، رکابی (تاپ)، پولیور (دورس)، و هودی می باشد. جزئیات کامل راجع به جنس و مدل لباس های سیناریوم را در صفحه ی انواع لباس های سیناریوم بخوانید.

 

انتخاب سایز

برای انتخاب سایز می بایست طبق توضیحات و جدول های سایزبندی صفحه ی سایزبندی لباس ها عمل کنید.

 

تذکر

پیشنهاد می کنیم حتمن صفحه ی «روش های چاپ لباس» در فروشگاه سیناریوم را جهت آگاهی راجع به نوع و کیفیت محصولی که خریداری می کنید بخوانید.




شناسه محصول: نامعلوم دسته: برچسب:

جشنواره فیلم برلین (برلیناله)

جشنواره ی بین المللی فیلم برلین (به انگلیسی: Berlin International Film Festival / به آلمانی: Internationale Filmfestspiele Berlin)، که معمولن برلیناله (Berlinale) نیز نامیده می شود، یک جشنواره ی فیلم است که هر سال در ماه فوریه در شهر برلین آلمان برگزار می شود. جشنواره فیلم برلین از سال 1951 تا امروز فعال بوده و در کنار جشنواره فیلم ونیز و جشنواره فیلم کن یکی از سه فستیوال بزرگ و معتبر سینمایی شمرده می شود.

برگزاری جشنواره فیلم برلین به پیشنهاد و اهتمام یکی از نمایندگان سیاسی دولت آمریکا در آلمان در سال 1950 مطرح و تصویب شد. اولین دوره ی این جشنواره با بودجه ی نظامی آمریکا در ژوئن 1951 برگزار شد.

 

بخش های جشنواره فیلم برلین (برلیناله)

امروزه برلیناله در 7 بخش برگزار می شود. البته علاوه بر این 7 بخش، برنامه های وابسته بسیاری همراه با این جشنواره برگزار می شوند. 7 بخش اصلی جشنواره برلیناله شامل:

مسابقه (Competition): در این بخش فیلم هایی که هنوز اکران بین المللی پیدا نکرده اند برای تندیس خرس طلایی و تعدادی تندیس خرس نقره ای رقابت می کنند.

پانوراما (Panorama): در این بخش فیلم های مستقل و غیر جریان اصلی که دارای سبک و موضوع غیر متعارف هستند و می توانند موجب به وجود آمدن بحث و گفت و گو شوند اکران می شوند.

میدان (Forum): این بخش شامل فیلم های تجربی و مستند می شود. در بخش میدان سعی می شود آثاری از فیلمسازان جوان نمایش داده شود.

نسل (Generation): این بخش شامل فیلم های کوتاه و بلند مخصوص کودکان و نوجوانان می شود. بخش نسل رقابتی نیز هست.

چشم انداز سینمای آلمان (Perspektive Deutsches Kino): این بخش تنها مخصوص فیلم های آلمانی ست، و در آن سعی می شود بر گرایش های جدید در سینمای آلمان تاکید شود.

فیلم های کوتاه برلیناله (Berlinale Shorts): این بخش شامل فیلم های کوتاه است که برای جوایز خرس طلایی و خرس نقره ای رقابت می کنند.

گذشته نگر (Retrospective): در این بخش فیلم هایی که در سال های گذشته در بخش های مختلف برلیناله نمایش داده شده اند مجددن حضور پیدا می کنند. بخش گذشته نگر معمولن دارای محوریت موضوعی یا شخصیتی ست.

نوع لباس

رنگ

مشکی, سفید, سرمه ای, قرمز, زرد, ملانژ, نارنجی, سرخابی, صورتی, آبی, فیروزه ای, سبز, سبز سدری, سبز مغز پسته ای

سایز

S, M, L, XL, XXL, XXXL

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لوگو جشنواره فیلم برلین (برلیناله)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× سوال داری؟ بیا بچتیم!