فیلم Dogville لارس فون تریه

احمد شاملو
احمد شاملو
بهمن 19, 1398
فیلم The Physician فیلیپ اشتولتسل
فیلم The Physician فیلیپ اشتولتسل
بهمن 19, 1398
نمایش همه

374,000 تومان829,000 تومان

بخش عمده ی این طرح را تصویری هوایی از آبادی داگویل تشکیل می دهد. این تصویر هوایی را در چند لحظه ی آغاز فیلم Dogville لارس فون تریه می بینیم. طراحی صحنه ی Dogville به گونه یی ست که این تصویر هوایی حکم یک کروکی از آبادی داگویل را نیز پیدا می کند.

در پایین تصویر / کروکی، لوگوتایپ رسمی فیلم و همچنین نام کارگردان درج شده اند.

 

جنس، سایز، رنگ، و مدل

طرح فیلم Dogville لارس فون تریه بخاطر ویژگی های منحصر به فردش تنها قابل چاپ روی لباس رنگ مشکی ست. این طرح قابل سفاش بر روی تیشرت آستین کوتاه، تیشرت آستین بلند، رکابی (تاپ)، پولیور (دورس)، و هودی می باشد. جزئیات کامل راجع به جنس و مدل لباس های سیناریوم را در صفحه ی انواع لباس های سیناریوم بخوانید.

 

انتخاب سایز

برای انتخاب سایز می بایست طبق توضیحات و جدول های سایزبندی صفحه ی سایزبندی لباس ها عمل کنید.

 

تذکر

پیشنهاد می کنیم حتمن صفحه ی «روش های چاپ لباس» در فروشگاه سیناریوم را جهت آگاهی راجع به نوع و کیفیت محصولی که خریداری می کنید بخوانید.



شناسه محصول: نامعلوم دسته: برچسب:

فیلم Dogville لارس فون تریه

داگویل (Dogville) _که به طور تحت اللفظی می توان آن را سگ آباد ترجمه کرد_ فیلمی ست به کارگردانی لارس فون تریه (Lars Von Trier) کارگردان دانمارکی در سال 2003. در این فیلم بازیگرانی چون نیکول کیدمن (Nicole Kidman)، استلان اسکارسگارد (Stellan Skarsgård)، و جان هرت (John Hurt) _به صورت راوی_ هنر نمایی می کنند. Dogville اولین فیلم از سه گانه ی آمریکا: سرزمین فرصت ها (USA: Land of Opportunities) ست. دو فیلم دیگر مندرلی (Manderlay)، و واسینگتن (Wasington) _که هنوز ساخته نشده_ هستند.

 

خلاصه داستان فیلم Dogville

داگویل با پناه آوردن زنی به نام گریس مالیگان (Grace Mulligan) به آبادی داگویل در ایالت کولورادوی آمریکا آغاز می شود. او به دلیل نامعلومی از دست یک گروه مافیا فرار کرده، و مردم آبادی که از مزدوران مافیا می ترسند دو دل هستند که به او پناه بدهند یا نه. مردم آبادی نهایتن تصمیم می گیرند که گریس را در آبادی شان بپذیرند. گریس برای قدردانی از مردم ظاهرن مهربان آبادی تصمیم می گرد در کارهای روزمره شان به آن ها کمک کند. اما این کمک داوطلابانه خیلی زود تبدیل به وظیفه ای برای گریس، و نهایتن نوعی اجبار می شود.

 

نقد فیلم Dogville لارس فون تریه

فیلم Dogville بسیاری متفاوت از عرف پذیرفته شده سینما مبنی بر واقع گرایی ست، چرا که تمام فیلم در یک لوکیشن که در واقع سوله یی بزرگ است که بر کف آن با خطوط سفید خانه ها و مغازه و غیره مشخص شده اند فیلمبرداری شده. علاوه بر این نحوه ی فیلمبرداری و تدوین فیلم هرچه بیشتر بر ناواقع گرایی فیلم تاکید می کند. در مجموع Dogville به یک تله تئاتر بیشتر شباهت دارد تا فیلم.

فیلم Dogville در زمان اکران با نقد های منفی زیادی رو به رو شد. در مورد اکران این فیلم در آمریکا، اکثر این نقد ها حول محور نشان دادن تصویری تیره از آمریکاییان بود. نشان دادن تعدادی عکس واقعی از آمریکایی های فقیر و قحتی کشیده در تیتراژ فیلم باعث شده بود برخی فکر کنند Dogville فیلمی ضد آمریکایی ست. اما خود لارس فون تریه راجع به هدف و معنای فیلمش به سادگی گفته «خباثت همه جا می تونه رشد کنه، تا زمانی که شرایط مناسب باشه.»

علاوه بر محتوای تفکر برانگیز Dogville، این فیلم از نظر فنی فیلمی برجسته و مهم است. Dogville علاوه بر حضور در جشنواره های بزرگ بین المللی و بردن برخی جوایز، از طرف بسیاری از منتقدین و نشریات سینمایی جز برترین فیلم های قرن شناخته شده.

نوع لباس

رنگ

مشکی

سایز

S, M, L, XL, XXL, XXXL

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فیلم Dogville لارس فون تریه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× سوال داری؟ بیا بچتیم!