فیلم The Shining استنلی کوبریک

گروه موسیقی Guns N’ Roses
گروه موسیقی Guns N Roses
بهمن 11, 1398
فیلم Carne گاسپار نوئه
فیلم Carne گاسپار نوئه
بهمن 11, 1398
نمایش همه

262,000 تومان595,000 تومان

برای این طرح از یکی از تصویر های طرفدار-ساز (Fan-Made) فیلم The Shining استفاده شده. این تصویر در واقع از یکی از صحنه های هیجان انگیز و به یادماندنی فیلم گرفته شده. یعنی جایی که جک در اوج جنون با تبر در سرویس بهداشتی یی را که در آن همسر و فرزندش پنهان شده اند را می شکند، سرش را از شکاف در داخل می برد، و دیالوگ معروفش را می گوید: «جانی اومده» (Here’s Johnny). این طرح روی لباس طوری به نظر می رسد که انگار جک پارچه ی لباس را پاره کرده و دارد به بیرون سرک می کشد.

در پایین طرح نام کارگردان، و یکی از لوگوتایپ های رسمی فیلم درج شده اند.

 

جنس، سایز، رنگ، و مدل

طرح فیلم The Shining قابل سفاش بر روی تیشرت آستین کوتاه، تیشرت آستین بلند، رکابی (تاپ)، و پولیور (دورس) می باشد. جزئیات کامل راجع به جنس و مدل لباس های سیناریوم را در صفحه ی انواع لباس های سیناریوم بخوانید.

 

انتخاب سایز

برای انتخاب سایز می بایست طبق توضیحات و جدول های سایزبندی صفحه ی سایزبندی لباس ها عمل کنید.

 

تذکر

پیشنهاد می کنیم حتمن صفحه ی «روش های چاپ لباس» در فروشگاه سیناریوم را جهت آگاهی راجع به نوع و کیفیت محصولی که خریداری می کنید بخوانید.




فیلم The Shining استنلی کوبریک

درخشش (The Shining) فیلمی در ژانر وحشت روانشناختی به کارگردانی استنلی کوبریک (Stanley Kubrick) کارگردان سرشناس آمریکایی در سال 1980 است. این فیلم اقتباسی از رمانی با همین نام اثر استیون کینگ (Stephen King) است؛ اگرچه بخش هایی از آن به رمان استیون کینگ وفادار نبوده. در The Shining جک نیکلسون (Jack Nicholson) در نقش اصلی هنرنمایی می کند.

 

خلاصه داستان فیلم The Shining

درخشش داستان مردی به نام جک تورنس (Jack Torrance) را روایت می کند که همراه با همسرش وندی (Wendy) و پسر خردسالش دنی (Danny) به هتلی برای کار به عنوان سرایدار در فصل های تعطیلی هتل نقل مکان می کند. جک که قبلن معلم بوده حالا دنبال شغلی آرام و بی مشغله می گردد تا خودش را وقف نویسندگی کند، و فکر می کند شغل جدیدش می تواند این فرصت را فراهم کند. در عین حال دنی دارای ویژگی های غیر عادی یی ست: او دوستی خیالی دارد، و همچنین توانایی نوعی شهود یا تلپاتی (که در فیلم لقب «درخشش»/”Shining” را روی آن می گذارند) دارد. شاید انزوای هتل و یا حالات روانی ذاتی جک و خانواده اش، و یا دست پنهان نیرو هایی فراطبیعی دلیل فروپاشی روانی جک و اتفاقات وحشتناکی باشد که در ادامه ی فیلم به وجود می آید…

 

نقد فیلم The Shining استنلی کوبریک

فیلم The Shining در زمان اکران فروش نسبتن خوبی را تجربه کرد، اما با انتقاد های منفی یی از سوی منتقدین سینما رو به رو شد. در مجموع منتقدین بر این عقیده بودند که نه جک نیکلسون گزینه ی مناسبی برای ایفای نقش اصلی فیلم بود، و نه فیلم در مسیر درستی برای روایت یک داستان ترسناک قرار داشت. به عقیده ی آن ها The Shining در وضعیتی قرار دارد که نه می توان آن را یک فیلم ترسناک خوب قلمداد کرد، و نه یک فیلم رازآمیز و معمایی. The Shining برخلاف فیلم های قبلی استنلی کوبریک در هیچ فستیوالی جز Saturn Award حضور پیدا نکرد. اما جالب اینکه کوبریک و شلی دووال (Shelley Duvall) هر دو نامزد جایزه ی زرشک طلایی به عنوان بدترین کارگردان و بازیگر زن سال شدند! عجیب تر این است که تنها بعد از 2 دهه نظر منتقدین راجع به The Shining کاملن معکوس شد. امروزه از این فیلم به عنوان یکی از موفق ترین و به یادماندی ترین آثار در ژانر وحشت یاد می شوند. همچنین کاراکتر جک تورنس که جک نیکلسون ایفای نقش آن را بر عهده داشته به فهرست 100 قهرمان و ضد قهرمان بنیاد فیلم آمریکا (AFI) قرار گرفته است.

استیون کینگ در سال 2013 رمانی به نام دکتر خواب (Dr. Sleep) نوشت که ادامه دهنده ی داستان رمان The Shining است. در سال 2019 مایک فلنگان (Mike Flanagan) نسخه ی سینمایی این رمان را ساخت که متاثر از المان های هم رمان The Shining و هم اثر استنلی کوبریک است.

نوع لباس

رنگ

مشکی, سفید, سرمه ای, قرمز, زرد, ملانژ, نارنجی, سرخابی, صورتی, آبی, فیروزه ای, سبز, سبز سدری, سبز مغز پسته ای

سایز

S, M, L, XL, XXL, XXXL

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فیلم The Shining استنلی کوبریک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

× سوال داری؟ بیا بچتیم!