فیلم Joker تاد فیلیپس

فیلم Pink Floyd – The Wall آلن پارکر
فیلم Pink Floyd The Wall آلن پارکر
بهمن 11, 1398
گروه موسیقی Guns N’ Roses
گروه موسیقی Guns N Roses
بهمن 11, 1398
نمایش همه

262,000 تومان595,000 تومان

برای درست کردن طرح فیلم Joker تاد فیلیپس از یکی از پوستر های رسمی این فیلم استفاده شده. در پایین این طرح تصویر آرتور، کاراکتر اصلی فیلم را می بینیم، و در بالای آن تصویر کاراکتر جوکر. این دو تصویر طوری به هم جوش خورده اند که تبدیل شدن آرتور به جوکر را نشان دهد. همچنین درست مانند تصاویر ورق های بازی، اگر این دو تصویر را 180 درجه برچرخانیم باز هم مفهوم هستند. عنوان فیلم طوری در دو گوشه ی طرح درج شده تا شباهت طرح را به تصاویر ورق های بازی تشدید کند.

نام Todd Phillips و Joaquin Phoenix با فونت کلاسیک ورق های بازی و از عمد به صورت معکوس در پایین طرح درج شده.

 

جنس، سایز، رنگ، و مدل

طرح فیلم Joker تاد فیلیپس قابل سفاش بر روی تیشرت آستین کوتاه و تیشرت آستین بلند می باشد. جزئیات کامل راجع به جنس و مدل لباس های سیناریوم را در صفحه ی انواع لباس های سیناریوم بخوانید.

 

انتخاب سایز

برای انتخاب سایز می بایست طبق توضیحات و جدول های سایزبندی صفحه ی سایزبندی لباس ها عمل کنید.

 

تذکر

پیشنهاد می کنیم حتمن صفحه ی «روش های چاپ لباس» در فروشگاه سیناریوم را جهت آگاهی راجع به نوع و کیفیت محصولی که خریداری می کنید بخوانید.




فیلم Joker تاد فیلیپس

جوکر (Joker) فیلمی در ژانر تریلر روانشناختی ست به کارگردانی تاد فیلیپس (Todd Phillips)، کارگردان آمریکایی، در سال 2019. فیلمنامه ی Joker را نیز تاد فیلیپس به همراهی اسکات سیلور (Scott Silver) نوشته. در این فیلم بازیگران بزرگی چون واکین فینیکس (Joaquin Phoenix) و رابرت د نیرو (Robert De Niro) هنرنمایی می کنند.

 

خلاصه داستان Joker

فیلم Joker تاد فیلیپس داستان مرد جوانی به نام آرتور فلک (Arthur Fleck) را در دهه ی 80 میلادی روایت می کند که با مادرش در شهر خیالی گاتهام (Gotham) زندگی می کند. در حالی که آرتور از یکسری بیماری های روانی رنج می برد اما به طور کنایه آمیزی منبع درآمد او از طریق اشتغال به عنوان دلقک در خیابان و جشن ها ست. او اگرچه در شغل دلقکی اش چندان موفق نیست اما رویای تبدیل شدن به یک کمدین (Stand Up Comedy) را در سر می پروراند. مشکلات روانی، به همراه تجربه ی کودکی ناگوار، تبعیض، فقر، سو تفاهم، تنهایی، و غیره باعث می شود آرتور کم کم از شخصیت خود فاصله بگیرد و در قالب کاراکتر شرور جوکر فرو برود.

 

نقد فیلم Joker تاد فیلیپس

کاراکتر جوکر اگرچه اصولن از سری کتاب های مصور (Comic Strip) انتشارات DC گرفته شده است، اما فیلم Joker تاد فیلیپس بیشتر تحت تاثیر فیلم هایی چون راننده تاکسی (Taxi Driver) و پادشاه کمدی (The King of Comedy) بوده. همچنین سازندگان Joker قصد داشته اند مقدمه یا سر آغازی برای کاراکتر جوکر در فیلم شوالیه ی تاریکی (The Dark Knight) بسازند.

اگرچه از Joker تاد فیلیپس انتقاد های منفی یی شده، اما در مجموع اکثر مخاطبان و منتقدین Joker را بخاطر شخصیت پردازی قوی، اشارات سیاسی، و رابطه ی بین فقر و تبعیض با ارتکاب به جرم، اشاره به مشکلات و گره های روانی، و البته بازیگری فوق العاده تحسین کرده اند. Joker در 76 امین دوره ی جشنواره ی فیلم ونیز شرکت کرد و برنده ی شیر طلایی از این جشنواره شد. همچنین این فیلم با بودجه ی متوسطش توانست تا به امروز به فروشی در حدود 1 میلیارد دلار برسد.

نوع لباس

رنگ

مشکی, سفید, سرمه ای, قرمز, زرد, ملانژ, نارنجی, سرخابی, صورتی, آبی, فیروزه ای, سبز, سبز سدری, سبز مغز پسته ای

سایز

S, M, L, XL, XXL, XXXL

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فیلم Joker تاد فیلیپس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

× سوال داری؟ بیا بچتیم!